11 Temmuz 2012 Çarşamba

ACAR ÖZLEM

İlköğretim ve lise hayatını Gebze’de geçiren bir genç.Hala Kocaeli'de yaşıyorum.
Üniversiteyi Sakarya Üniversitesi İşletme bölümünde tamamladım. Bu bölümü kazandığımda isyan ettim başlarda hatta okulumu dondurdum. Her şey psikoloji içindi. Üniversitenin üçüncü sınıfında işletme bölümüne geri döndüm psikolojiyi kazanamadım da ondan. İyi ya da kötü, doğru ya da yanlış, az ya da çok her ne yaşarsak yaşayalım her şey yaşanması gerektiği için yaşanmıştır değil mi?

Neyse okula dönüşüm farklı oldu bölümü sevdim. Seçtiğim seçmeli derslerle kendime alan oluşturdum. Yönetim bilişim sistemleri ilgi alanım oldu. Bu bölümden mutluyum iyi ki keşfetmişim kendimi her ne kadar bilişim sistemlerinde kendime iş bulamasam da akademik kariyerle onun da olacağına inanıyorum, sabır.
Okul hayatım inek tabir edilen öğrenci formatında geçti. Fakat benim inekliğimin özel bir yanı var ben mor ineğim. Mor İnek tabiri pazarlamacı Seth Godine ait.Mor inek,farklı,çarpıcı,sıradan olmak demek.Çoğu arkadaşım bunu dediği için bu kanıya vardım.

İşletme bölümü okuyanlar toplumumuzda nedense küçümsenir, buna katlanamayanlardanım. Kimisi askere gitmemek için kimisi dikey geçiş denen sınava hazırlanmaktan korktuğu için bu bölümü açık öğretimden tamamlamakta…

Bölümümü küçümseyen işletme mezunlarından değilimdir.Hatta imzamdır “işletmeci Özlem Acar”.Nasıl mühendis,öğretmen bunu söylüyorsa,ifade ediyorsa ben de ifade ederim arkadaş.İşte bu yüzdendir ki aldığım eğitimin hakkını vermek için yazılar yazdım.Örgüt,yönetim,işletme,liderlik,pazarlama ilgi alanımdır.Kafama bu alanda  ne takılsa bu konuda kitap ya da akademik makale okurum.Bilgiyi kendime saklamam, paylaşmayı severim.www.emekborsasi.com’da bu konularla ilgili yazılarım bulunmaktadır.Dışarı açılmaya karar verdim bu blogu kurdum.

İş arama sürecim çetin bir süreç oldu ve bana çok şey kazandırdı. İşte kazandırdıkları ve size verebileceğim bir öğüt:
Aksiliklerle, başarısızlıklarla veya haksızlığa uğradığımda suçlayacak birilerini aramak sonucu değiştirmiyor. Tüm bu süreçte kendimize inancımızı yitirmemek gerek. Her seferinde tekrar denemek hatta kendini lunaparkta başına vurulup içeri giren sonra dışarı çıkan köstebekcik gibi hissetsen de dene arkadaş,sistem oturacaktır bir gün.Kurban rolü oynamaya, kendini aciz göstermeye gerek yok arkadaş ;)

Diğer sosyal ağlarım :
•    ozlemacar41@hotmail.com
•    www.linkedin.com/pub/%C3%B6zlem-acar/49/747/469
•    www.emekborsasi.com/ref/ozlemacar  ( Kobilere yönelik makale yazarlığı yapmaktayım)
•    aradakalanlar.blogspot.com ( Sosyal proje ve kampanyaları duyurmaktayım)
•    annekiztaki.blogspot.com ( Bayanlara takı ve tasarımı  konusunda eğitim vermekteyim.)
•    twitter.com/#!/vesaireben ve  www.facebook.com/ozlem.acar.777
                                                                                                     Keşfedilmeyi Bekleyen Mezun

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Archive

Search This Blog