11 Ocak 2013 Cuma

Girişimci : "Eğitim Başlıyor !"


KOGİDER ile KOSGEB iş birliği ile girişimcilere 30.000 TL hibe + 70.000 TL kredi imkanı sunuyoruz. Tüm girişimci olmak isteyenlerin faydalanabilecekleri bu desteklerden faydalanmak isteyenler Kogider’e başvurabilir arkadaşlar. Bildiğiniz üzere KOSGEB’den kendi işinizi kurmak isteyenlerin girişimcilik eğitimi alması şarttır. Bu fırsatı kaçırmamanız için paylaşmak istedim.
                      
Toplam 20 ayrı eğitim düzenlenecek olan girişimcilik destekleri ilk eğitimi 20 Ocak 2013 de başlayacak. Dersler 9 sürecek. Sabah 09:00 da başlayacak gün boyu sürecektir.

Modül 1:Girişimcilik özelliklerinin sınanması, iş fikri geliştirme ve yaratıcılık egzersizleri-

Modül 2:İş planı kavramı ve öğeleri (pazar araştırma, pazarlama planı, üretim planı, yönetim planı, finansal plan)

Modül 3: İş planı öğelerinin pekiştirilmesine yönelik atölye çalışmaları (pazar araştırma, pazarlama planı, üretim planı, yönetim planı, finansal plan)

Modül 4:İş planının yazılması ve sunumunda dikkat edilecek hususlar

Uygulamalı girişimcilik eğitiminin amacı, modelleri ve hedef kitlesi

Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi, girişimcilik kültürünü yaygınlaştırmak ve girişimcileri iş planı kavramı ile tanıştırarak başarılı işletmelerin kurulmasını sağlamak amacı ile verilir. Eğitim sonunda girişimci adaylarının kendi iş fikirlerine yönelik iş planlarını hazırlayabilecek bilgi ve deneyimi kazanmaları hedeflenir.

Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminin hedef kitlesi kendi işini kurmak isteyen gerçek kişiler olup, eğitimler genel katılıma açık olarak düzenlenebileceği gibi, genç girişimci, kadın girişimci ve üniversite öğrencileri gibi belirli bir hedef gruba yönelik olarak da yapılabilir.

Eğitimlerin kapsamı ve süresi

Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi aşağıda belirtilen dört ana modülden oluşan toplam 60 (altmış) saatlik sınıf içi ders ve atölye çalışmalarını kapsar.

a)Modül 1: Girişimcilik özelliklerinin sınanması, iş fikri geliştirme ve yaratıcılık egzersizleri- 9 (dokuz) saat,

b)Modül 2: İş planı kavramı ve öğeleri (pazar araştırma, pazarlama planı, üretim planı, yönetim planı, finansal plan) – 18 (on sekiz) saat,

c)Modül 3: İş planı öğelerinin pekiştirilmesine yönelik atölye çalışmaları (pazar araştırma, pazarlama planı, üretim planı, yönetim planı, finansal plan) – 24 (yirmi dört) saat,

ç)Modül 4: İş planının yazılması ve sunumunda dikkat edilecek hususlar – 9 (dokuz) saat

Sektörel ve yerel düzeyde belirlenen ihtiyaçlar doğrultusunda eğitim programına destek modüller (örneğin e-ticaret, dış ticaret vb. sınıf içi eğitim veya atölye çalışması şeklinde) eklenebilir. Bir Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminde, her bir sınıf için en fazla 30 (otuz) katılımcı kabul edilebilir.

Eğitim ana modüllerine %80 (seksen) oranında devam eden katılımcılar katılım belgesi almaya hak kazanır.
Ayrıntılı bilgi için : http://kogider.org/ ve daha detaylı bilgi için  eposta göndermek isterseniz abozgeyik@yahoo.com a gönderebilirsiniz. Başarılı girişimler.

0 yorum:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Archive

Search This Blog