Aşağıdaki uygulama ödüllendirmeyi farklı kılmış. Geleneksel alışverişten ziyade daha iyi bir ödüllendime programı tasarlamak amaçlanmış.Uygulamayı geliştirenler ,bu puanların tüketicide savurganlığı ve suçluluk duygusunu azaltığını savunuyor.Alışveriş motivasyonu bu olsa gerek.Duyguların tatmini, dinlenme, iyi vakit geçirme, başarılı olma, merak ve yeni deneyimler kazanma, kullanım kolaylığı, ekonomiklik hepsi burada :)
Uygulama telefona indirilip, parakendeci uygulama programı yüklü olan tüketiciye ses sinyali göndererek,alışveriş merkezine girdiği anda etkin oluyormuş.Satın alınmak istenen ürünü tarama, arka planda otomatik mobil ve yarı otomatik mobil check-in mantığı yatıyormuş.
Firmalar bu uygulamayla müşteri sadakatini sağlamış görünüyor.Ayrıca her parakendeci kendine ait uygulamasını geliştirebiliyormuş."Yazılım,parakendeyi güçlendirir" sloganı aklıma geliyor. Parakendenin yolu yenilikçi,interaktif,mağaza içi mobil uygulamalara doğru yol alıyor sanırım. Gartner, 2013 yılında mobil telefonların PC’lerin yerini alacağını ve 2015 yılında da oturmuş pazarlarda %80 oranında akıllı telefonların satışının olacağını ön görüyor. Bu öngörü alışveriş alışkanlıklarımızı nasıl değiştirecek merak ediyorum şimdiden...
Firmaya ait bilgiler : Kaynak
0 yorum:
Yorum Gönder