18 Nisan 2013 Perşembe

Ozlem Acar

İlköğretim ve lise hayatını Gebze’de geçiren bir gençÜniversiteyi Sakarya Üniversitesi İşletme bölümünde tamamladım. Şimdilerde Sakarya Üniversitesinde Yönetim Bilişim Sistemleri alanında master
yapıyorum.Bu zamana kadar çeşitli yerlerde yazı yazdım:
  • ogrenenorganizasyon.blogspot.com ( tüm yazılarımı topladığım mecra)


Gördümki yazmaya yeteneğim var,misyonum da "bilginin zekatını vermek " .Neden ybs alanında yazmayayım? İşletme okurken hocam Prof.Dr.Erman COŞKUN  sayesinde sağlam bilişim eğitimi aldım.Veritabanı Yönetim Sistemi, Yönetim Bilişim Sistemleri,Proje Yönetimi, Sistem Analiz ve Dizayn, İK Bilgi Sistemleri, İnternette Pazarlama ( E-Ticaret) .Dersi derste bırakmam geliştirmeye çalışırım.

İyi bir sistem analistin her şeyden bir parça bilgisi olmasına gerektiğine inanırım.Bu blogta amacım iddialı olmak değil,benim gibi ybs arkadaşlarıma bilişimi sevdirmek,işin bazen teorisini bazen pratiğini aktarmak.

Hadi bakalım,hayırlı olsun diyeyim ;)
mail: acarozlem41@gmail.com





1 yorum:

deeptone dedi ki...

:)
başarılar dileriim.

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Blog Archive

Search This Blog